7/13/2015

openbox/haul cropp

heii. Dawno nie pisałam.. tzn 12 dni :) Dzisiaj przygotowałam dla was taki openbox z firmy cropp. Ze względu na wyjazd w sierpniu (Francja, Belgia i Anglia w 8 dni) z którego z resztą jeszcze będzie pakowanie, zaczynam już kupować pomału rzeczy np. bluzki, stroje itp., których będę potrzebować. Tak, jasne, biorę też ciuchy, które mam w szafie, ale nowych ubrań nigdy za wiele. Post nie jest sponsorowany. Oto te 3 zdobycze:

Wszystko to przyszło w takiej "torbie" z materiału (?) jak zwykłe jednorazowe siatki.


W środku były te moje 3 rzeczy zamówione i faktura z ulotką.


Pierwszą rzeczą są japonki w kolorze takim jasnym, błękitnym z białymi elementami np. napisem 'fresh vibes'. Przyszły opakowane w folię. Wykonane z pianki. Rozmiar 38. Cena: 19,99 zł.



Drugą rzeczą był t-shirt w kolorze szarym z białym napisem 'i love summer'. Niby jest zwykły ale z niego jestem chyba najbardziej zadowolona. Jedyny minus to rozmiar. Wzięłam rozmiar S ale bluzka jest szeroka.  Zapakowana w folię. Cena: przeceniona z 29,99 zł na 9,99 zł. (nie jest to napisane na metce cenowej)




Ostatnią, trzecią już rzeczą jest biała bluzka z czarnymi dodatkami i cekinowym diamencikiem. Zamówiła ją moja mama ale dla niej jest za ciasna więc mogę ją przygarnąć :) 
Rozmiar S. NIE PRZYSZŁA ZAPAKOWANA W FOLIĘ - zdjęcie nr. 1 jest po wyjęciu jej z paczki. Cena: przeceniona z 29,99 zł na 9,99 zł. 



Zakupy uważam za udane. Chcecie taki sam post z innej firmy ? mowa tu o firmie sin-say :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz